קופה רושמת ממוחשבת

מאת: צוות ג'יי. פי. טרייד
מאת: צוות ג'יי. פי. טרייד
האם קופה רושמת ממוחשבת רושמת יותר? התשובה היא בוודאות כן! קופה רושמת ממוחשבת מספקת כלים חישוביים ושיווקיים מצויינים ומאפשרת לעבוד מול מספר לקוחות גדול בצורה יעילה ומהירה. הקופה הממוחשבת היא למעשה כמו עוד עובד בחנות או בבית העסק אשר מבצע פעולות מהירות וחיוניות לעבודה מול הלקוחות שלכם. באמצעות השימוש בקופה ממוחשבת, ניתן לספק שירות ליותר לקוחות בזמן קצר ולתת להם מענה מהיר לכל שאלה או בעיה.

פתרון מקיף לתהליך המכירה

איך קופה ממוחשבת חוסכת לכם עובד נוסף?

הקופה הממוחשבת מספקת לבתי עסק וחנויות פתרון מקיף לתהליך המכירה, כאשר גם הנתונים של המלאי בחנות יכולים להופיע במערכת הממוחשבת של הקופה. כך למעשה, המוכרן או העובד בקופה יכול לבדוק מול הלקוח האם יש את המוצר במלאי של החנות מבלי להגיע למחסן. בדרך זו אתם מספקים שירות מקצועי ביותר לכל לקוח מבלי לעכב אותו בהמתנה בחנות.

 קופה ממוחשבת לניהול עובדים ומוכרנים

כלי נוסף בקופה אשר יכול לעזור לכם ולמנהלים של החנות או של בית העסק, הוא מערכת לניהול עובדים ומוכרנים. מערכת זו נמצאת בקופות רושמות ממוחשבות מהמתקדמות ביותר ומהווה מהפיכה בדרך הניהול של העובדים.  

איזה קופה ממוחשבת מומלצת לעסק? 

אם החלטתם לשדרג את החנות או את בית העסק שלכם בקופה רושמת ממוחשבת, כדאי לכם להזמין כבר עכשיו קופה ממוחשבת מתקדמת של חברת ג'יי. פי. טרייד J.P. Trade! חברת ג'יי. פי. טרייד J.P. Trade הישראלית מספקת למאות לקוחות בכל רחבי הארץ קופות רושמות ממוחשבות מהדגמים החדישים ביותר. בנוסף, צוות חברת ג'יי. פי. טרייד J.P. Trade מספק לכם שירות תחזוקה ותמיכה טכנית לטיפול בקופה הממוחשבת החדשה שלכם באמצעות טכנאים מקצועיים מהשורה הראשונה.  

קופה רושמת ממוחשבת של חברת ג'יי. פי. טרייד J.P. Trade

לפרטים נוספים על הקופות הרושמות הממוחשבות של חברת ג'יי. פי. טרייד J.P. Trade, השאירו את פרטי העסק שלכם באתר החברה או לחילופין התקשרו ישירות למשרדי החברה דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר! אם בחרתם בחברת ג'יי. פי. טרייד J.P. Trade, תדעו שאתם בידיים טובות! 
מאמרים נוספים

שיתוף המאמר
תקציר
יעקב - מנהל j-p-trade קופות רושמות וממוחשבות לעסקים
יעקב פשינסקי

מנכ"ל ובעלים ג'יי. פי טרייד –  זיכיונות בלעדיים לשיווק קופות רושמות מהמתקדמות בעולם.

לייעוץ ותיאום הדגמה >>
מאמרים נוספים
סליקת אשראי לעסק באמצעות קופה רושמת - ואיך לבחור מכשיר סליקה
סליקת אשראי לעסק באמצעות קופה רושמת – ואיך לבחור מכשיר סליקה

סליקת אשראי בקופה רושמת נעשתה לאחד התחומים החמים במסחר. צרכנים רבים לא מסתובבים עם מזומן ומבצעים חלק ניכר מהרכישות שלהם באשראי. בחלקם הגדול, הם מעדיפים להצביע ברגליים מול חנויות המקבלות גם תשלום בכרטיס אשראי, לפיכך, אם הקמתם עסק ושכרתם חנות, מכשיר סליקת אשראי חייב להיות היעד הבא שלכם. כיצד מממשים אותו?

קרא עוד »
כרטיס-אשראי
כרטיסי אשראי – כל מה שרציתם לדעתם

כרטיס אשראי, באנגלית Credit Card, הוא כרטיס חיוב המשמש כאמצעי תשלום חליפי ונוח למזומנים ולשיקים.

המחוקק הסדיר את נושא השימוש בכרטיסי אשראי בחוק שירותי תשלום.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל, למעלה מ-84% ממשקי הבית בארץ מחזיקים בכרטיס אשראי אחד לפחות,

כאשר השימוש בכרטיסי החיוב נפוץ יותר אצל הציבור היהודי בהשוואה לציבור הערביכרטיס אשראי, באנגלית Credit Card, הוא כרטיס חיוב המשמש כאמצעי תשלום חליפי ונוח למזומנים ולשיקים.

המחוקק הסדיר את נושא השימוש בכרטיסי אשראי בחוק שירותי תשלום.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל, למעלה מ-84% ממשקי הבית בארץ מחזיקים בכרטיס אשראי אחד לפחות,

כאשר השימוש בכרטיסי החיוב נפוץ יותר אצל הציבור היהודי בהשוואה לציבור הערבי

קרא עוד »
דילוג לתוכן