אנחנו נעזור ונייעץ לך לבחור קופה רושמת
המתאימה ביותר לסוג העסק שלך!

קופה רושמת מהיבואן - במחיר מצוין!
קופות רושמות ממוחשבות לכל עסק

אנחנו נעזור ונייעץ לך לבחור קופה רושמת
המתאימה ביותר לסוג העסק שלך!

קופות רושמות ממוחשבות הן לב פעילותם של עסקים רבים והן מרכזות את כלל התקבולים של העסק, במזומן או באשראי.

אם בעבר קופה רושמת ממוחשבת הייתה להוצאת חשבוניות / קבלות או מגירת כסף שלהכנסות התקבולים במזומן,

הרי שכיום קופות רושמות ממוחשבות לעסק נחשבות כמחשב לכל דבר. המבצעות:

הקופות שלנו

קופה רושמת ממוחשבת ניידת מסך 7 אינץ' דגם A7

A7 - קופה קטנה ועוצמתית

קופה רושמת ממוחשבת ניידת וקומפקטית. מסך 7 אינץ'

קופה רושמת ממוחשבת קומפקטית לפוד טראק

Pay Device - אנדרואיד קופה ממוחשבת קומפקטית

קופה רושמת עם מסך בגדול 10 אינצ' עיצוב קומפקטי ותפקוד רב עוצמה!

קופה רושמת חכמה Longfly ‏‏Heavy Duty​

Longfly ‏‏Heavy Duty - קופה חכמה

קופה רושמת חכמה המתאימה לעסק עם פעילות מוגברת Heavy Duty

קופה רושמת לעסק - איך לבחור - דגם kps lucky door

Lucky Door K-ps- קופה בשחור או לבן

קופה רושמת עם מסך מגע בגדול 15.6 אינץ' ומערכת הפעלה אנדרואיד

קופה ממוחשבת - SUPERWIN​

SUPERWIN- קופה רושמת

מסך: "15.6 גם בווינדוס וגם באנדרואיד

קופה רושמת ממוחשבת -P-LONG-FLY קופה עם מסך אחורי

קופת מחשב P LONG FLY

nערכת הפעלה באנדרואיד או בווינדוס בהתאמה לדרישות העסק.

סורק ברקוד לייזר ZONERICH LS-6000

סורק ברקוד לייזר ZONERICH LS-6000

קריאת ברקוד מהירה ומדויקת ממגוון משטחים: נייר, תוויות, מסכים ועוד...

כל הדגמים ניתנים

שירות אישי

מוניטין מעל 35 שנה
מענה מיידי באמצעות טלפון נייד
תוכנת ANDROID ו-WINDOWS

לייעוץ והדגמה אצלכם בעסק מלאו פרטים

"כספרית" -
קופה רושמת ומסוף אשראי

כספרית תוכנה לניהול עסק - ייעודית לקופות רושמות

בעלי עסק יקרים, האם כבר שמעתם על התוכנה הכי טובה בשוק לניהול עסקים? הכירו את כספרית, הקופה שתנהל לכם את הספרים, תפתח לעובדים שלכם שעון ותנהל את הכספים כמו שצריך.

ג'יי. פי. טרייד J.P. Trade –  הינה הנציגה הבלעדית בישראל של חברות איכות מהמובילות בתחום, המייצרות קופות רושמות בטכנולוגיות הכי מתקדמות והאמינות ביותר.

מוצרי הדגל של החברה נקראות "כספרית" – קופות רושמות ממוחשבות משולבות ALL IN ONE.

"כספרית" תומכת בכל צורות קבלת התשלום, לרבות קבלת כרטיסי אשראי.

  • עובדים עם קופה רושמת ישנה?
  • זקוקים לקופה רושמת ממוחשבת חדשה בעסק שלכם?

 

"כספרית" מציעה לכם את הפתרון המושלם לרישום התקבולים והוצאת כל סוגי הדוחות לניהול ספרי הנה"ח של העסק התוכנה מותאמת ספציפית לכל סוגי העסקים השונים.

צרו קשר עוד היום לפרטים על קופות רושמות או קופות ממוחשבות, ויועץ מכירות "כספרית" בדרך אליכם!

 

בין היצרנים והספקים שלנו:

מה עוד חשוב לדעת על קופה רושמת חכמה

בחיפוש אחר קופה רושמת לעסק, תוכלו לגלות מגוון רחב של קופות ממוחשבות מתקדמות! אחת מהן היא הקופה הממוחשבת הפועלת על בסיס מערכת אנדרואיד! היא נוחה במיוחד לשימוש ופועלת על-ידי מסך מגע שאינו תופס הרבה מקום וניתן להציב אותו על כל שולחן בחנות קבועה או בחנות זמנית. מערכת האנדרואיד היא בהחלט אחת הדרכים הנוחות ביותר לנהל קופה ממוחשבת לעסק והיום היא מוצעת לכם בשכירות עם תשלום חודשי המתאים לכל תקציב.

קופה רושמת אנדרואיד עם מגירת כסף

אחד היתרונות בקופה רושמת אנדרואיד הוא המגירה הקטנה לאחסנת כסף. אם תשלומי הלקוחות שלכם משלבים כרטיסי אשראי ומזומן, זו הקופה היעילה והנוחה ביותר בשבילכם! ניתן לקבל גם הדגמה לקופת האנדרואיד דרך חברה מקצועית בכדי לבחון את היעילות שלה אל מול הצרכים העסקיים שלכם מול הלקוחות של העסק.

קופה רושמת להשכרה עם מסך מגע

מסך המגע של קופה רושמת להשכרה מאפשר גם גבייה לעסקים העוסקים במכירה של מזון! באמצעות מסך מגע, ניתן לשמור על המערכת בצורה אופטימלית גם אם הידיים לא נקיות באופן מוחלט, כל עוד אין נוזלים על המערכת כמובן. קופה למסעדה וקופה למשאית מזון (פודטראק) של חברת J.P.Trade היא הפתרון האולטימטיבי והמתקדם ביותר לניהול עסקי המזון בנוחות ויעילות.

כמה עולה לשכור קופה רושמת לחנות?

את המחיר הטוב ביותר לקופה רושמת לחנות, תוכלו למצוא רק בחברת ג’יי. פי. טרייד J.P. Trade! חברת ג’יי. פי. טרייד J.P. Trade נחשבת לחברה המובילה כיום בשיווק קופות ממוחשבות ומתקדמות וצוות החברה כולל מומחים בתחום עם ניסיון של מעל ל-35 שנה בפיתוח ועבודה עם מערכות ממוחשבות לגבייה לעסקים וחנויות.

קופה רושמת של חברת ג’יי. פי. טרייד J.P. Trade

הצוות המקצועי של חברת ג’יי. פי. טרייד J.P. Trade מזמין אתכם ליצור קשר כבר עכשיו עם משרדי החברה ולהזמין קופה רושמת מאחד הדגמים האיכותיים שהחברה משווקת. ניתן למצוא מגוון רחב של קופות ממוחשבות אשר יכולות להתאים לכל בית עסק. אם אתם רוצים לקבל הדגמה של הקופה הפועלת על גבי מערכת אנדרואיד או הדגמה של כל קופה אחרת של החברה, צוות חברת ג’יי. פי. טרייד J.P. Trade ישמח להגיע עד אליכם ולבצע עבורכם הדגמה מקצועית!

התקשרו עכשיו וצוות חברת ג’יי. פי. טרייד J.P. Trade יתאם עבורכם פגישה מקצועית להתאמת קופה ממוחשבת ומתקדמת לצרכים העסקיים של החנות או בית העסק שלכם!

מהי קופה רושמת?

קופה רושמת היא למעשה מכשיר שמאפשר ניהול שוטף של עסק ע"י חישוב התשלומים בבית העסק והנפקת קבלות מתאימות.

הקופה הרושמת הומצאה ע"י ג'יימס ריטי,  בסוף המאה ה-19 ומאז ועד היום היא מוסיפה להשתכלל ולהוות כלי מפתח בעסקים השונים. 

כיום, כמעט ולא נמצא עסק מתפקד שלא עובד איתה. היא נמצאת בבתי קפה, ובעסקים קטנים וכן במפעלים ובמרכזי קניות גדולים.

קופה רושמת משרתת מספר מטרות:

  •  רישום קבלת תשלום במזומן, שקים או חיוב בכרטיסי אשראי.
    כיום, מעט מאוד בתי עסק מחזיקים מתקן לחיוב כרטיסי אשראי, שאינו מהווה חלק כלשהו במערך של קופה רושמת.
  •  ניהול המלאי
     כל הקופות הרושמות בימינו הן ממוחשבות, וכאשר פריט מסוים נמכר, המלאי אוטומטית מתעדכן דרך המחשב, וכך יודע בעל העסק מתי עליו להזמין את הפריט הספציפי.
  • חשבוניות – ניהול ספרים:
    כל בית עסק חייב לדווח למע"מ על כלל העסקאות שהוא מבצע. לשם כך נדרש בעל העסק להנפיק חשבונית עסקה על כל מכירה או עסקה שקורית בפועל. ישנה האופציה לכתוב את החשבונית באופן ידני, אולם זהו הליך מסורבל. גם מפני שבעל העסק נאלץ לתכנן את עסקאותיו מראש ולהזמין פנקסי חשבוניות בהתאם, וגם בשל הזמן המיותר שמילוי החשבונית גורר עמו. קופה רושמת מנפיקה חשבוניות באופן אוטומטי כאשר מבוצעת עסקה, מה שמאפשר פעילות שוטפת נינוחה ופשוטה לבית העסק. הרבה מהמסורבלות של עסקים קטנים נובעת מעניינים טכניים שניתן לפתור בדרכים פשוטות.
  •  מניעת גניבה מהקופה.
    גניבות מחנויות ע"י עובדים נעשו לתופעה רווחת יותר ויותר בשנים האחרונות, ומכיוון והקופה נפתחת בעת ביצוע עסקה, העובד האחראי עלייה אינו יכול להעלים כספים מבלי שבעל העסק ידע על כך, שכן על כל פעם שנפתחת מגירת הקופה, מתבצע דיווח ישיר של כמה כספים נכנסו ויצאו ממנה. העובד האחראי עליו או בעל העסק עצמו מחזיקים מפתח למגירה הקופה, במקרה ומתעורר צורך לבטל עסקה או להקלידה מחדש. בדרך זו מונעת הקופה רושמת גם מקרים של שוד, שכן לא ניתן לפתוח את הקופה ללא המפתח או ללא ביצוע עסקה כלשהי. 

ישנם סוגים רבים של קופות רושמות הממלאות פונקציות נוספות שמתאימות כל אחת לבית עסק שונה.

פנו אל צוות ג" פי טרייד לייעוץ והתאמת הקופה המתאימה עבורכם ללא  תשלום וללא התחייבות

אישה מקבלת תקבול בקופה
גיי פי טרייד כספרית קופה רושמת ממוחשבת
לייעוץ והדגמה אצלכם בעסק מלאו פרטים
יעקב - מנהל j-p-trade קופות רושמות וממוחשבות לעסקים

יעקב פשינסקי – מייסד החברה עם וותק ניסיון ומוניטין של 36 שנה.

שאלות נפוצות

קופה רושמת זה השם הכללי לכל קופה אשר מוציאה קבלות לקונים. קופה ממוחשבת מוציאה דוחות ובנוסף מנהלת דוחות כספיים והכנסות בהגשה לרשויות המס.

 

קופה ממוחשבת היא מחשב לכל דבר, כלומר היא אוגרת נתונים בזיכרון שלה ובנוסף מסוגלת לייצא דוחות מותאמים מראש לניהול שוטף של העסק.

 

אכן, קופה ממוחשבת נותנת ללקוחות מידע מפורט אודות המוצרים שהם בחרו לקנות ומאפשרת להציג להם מידע אודות מבצעים והטבות הקיימים בחנות. בנוסף, הקופה מאפשרת לבעל העסק לנהל מבצעים שונים, חשבוניות מס, פתקי החלפה, שוברי זיכוי ועוד.

 

לא בדיוק. השמות השונים נועדו לביטוי של תכונות הקופה. לעיתים קיים הבדל בתצורת הקופה. לדוגמא: האם הקופה בנויה כיחידת All In One וכוללת מדפסת מובנית או שהקופה מבוזרת.

 

קופה לעסק, כמו כל מוצר חיוני בעסק שלכם, צריך לרכוש אצל חברה שמתמחה בנושא.

חברה מקצועית שתדע להתאים את הקופה הרושמת לצרכי העסק, ולשפר את יעילותו באופן מיטבי.

ג'יי פי טרייד הינה חברה מקצועית עם ניסיון של שנים רבות בתחום הקופות הרושמות. אנו גם היבואן והנציגים הבלעדיים של יצרני הקופות הרושמות המובילות עם הטכנולוגיה המתקדמת והאמינה ביותר.

נבצע יחד אתכם אפיון והתאמה הן השל סוג הקופה והן של תוכנת "כספרית" לרמה אופטימלית של הקופה לצרכי העסק שלכם, בנוסף לליווי והדרכה צמודים על התוכנה ועל הקופה.

צרו איתנו קשר לייעוץ והתאמת הקופה שלכם.

כל עסק מתנהל ומנהל את ספריו בצורה אחרת. לעסקים שונים מספר לקוחות וסוג וכמות מוצרים שונים וצרכים אחרים מהקופה שלהם.

ישנם עסקים אשר מערכת הפעלה פשוטה תעשה עבורם את העבודה בעוד שעסקים גדולים יותר יזדקקו למערכת הפעלה  מורכבת.

אנו בג'יי פי טריייד נבצע הדגמה אישית בבית העסק שלכם ונתאים את הקופה המתאימה לכם ביותר.

זה תלוי בגובה הדלפק הניצב מול הקונה ובזווית הראייה של המוכר מולו.

אנו מבצעים התאמה של סוג המסך לפי צרכי העסק.

קיימות מספר מערכות הפעלה שונות. מתוכן שתי חברות מובילות: ווינדוס ואנדרואיד. אנדרואיד היא מערכת טובה אך פשוטה יותר לתפעול, לעומת זאת ווינדוס היא מערכת ותיקה ומורכבת יותר עם אופציות רבות, הכל תלוי בצרכים של העסק עצמו.

בנוסף, באנדרואיד התוכנה והחומרה מגיעים ביחד ואין אופציה להפריד ביניהם, זאת אומרת שעסק שבוחר לעבוד עם קופת אנדרואיד "משועבד" לתוכנה, לעמות זאת בקופת ווינדוס ניתן להתקין כל תוכנה מהחברות השונות הקיימות בשוק בהתאם להעדפת וצורכי העסק.

תקן EMV הינו תקן מחמיר בנוגע להעברת כרטיסי אשראי באופן מוצפן בהקשת קוד סודי, כלומר שללא הקשת קוד סודי לא תוכל להתבצע העסקה. תקן זה אינו חובה אך הכרחי לביצוע עסקאות באשראי, לפרטים ושאלות נוספות על התקן אתם מוזמנים לפנות לאחד מיועצינו.

 

תלוי באיזה שלב העסק נמצא. לעסק חדש עדיף לשכור קופה עד שהעסק יתייצב מבחינה כלכלית. כשהעסק כבר מבוסס ובעל הכנסות קבועות ניתן לרכוש קופה המותאמת לעסק. שכירת קופה אינה סיפור זול וברוב המקרים, אפילו בתנאים מעולים, איננה משתלמת כלכלית לטווח ארוך.

 

הכירו את כספרית של ג'יי. פי. טרייד, הקופה הרושמת הכי חכמה שראיתם. מדובר במערכת לניהול עסקים בתוך הקופה הרושמת, הקופה יודעת להתאים את עצמה בעזרת שירות הלקוחות האדיב של החברה לכל בעל עסק ולכל סוג של חנות. הכספרית מתאימה למסעדות, לקופות מכירה בחנויות ולכל עסק באשר הוא. התוכנה לניהול עסק – כספרית של ג׳יי. פי. טרייד משלבת במוצר אחד יתרונות של כמה מכשירים ועובד- כך שהיא חוסכת לכם זמן וכסף.

הקופות של כספרית מתקדמות מבחינת פיתוח. הקופה מאפשרת ממשק עם כל חברות האשראי והסליקה, מציעה הוצאת קבלות מכל הסוגים, מנהלת מלאי בבית העסק, מנהלת לו"ז עובדים ובסוף החודש עוזרת לסכם את כל המידע בצורה נוחה ואטרקטיבית כך שאתם לא תצטרכו לשבת ולהסתבך עם חישובים וניירות.

כספרית היא תוכנה אינטראקטיבית וקלה לתפעול כך שתוכלו להתאים אותה בדיוק לצרכים של העסק שלכם, בעזרת שיחה אחת לשירות הלקוחות תוכלו להתאים את הקופה ולהפוך אותה למנהל עסקים ממוחשב.

ניהול עסק הוא עבודה לא פשוטה, מעקב אחר חוסרים וצרכים, ניהול הזמנות ולקוחות, ניהול עובדים ומשכורות, ניהול הוצאות והכנסות והוצאת קבלות כל אלו ביחד דורשים כמה אנשים והרבה זמן. תארו לכם עולם שבו בסוף החודש תוכלו לפתוח במחשב את כל המידע שחשוב לכם בצורה מסוכמת ומסודרת – כך תוכלו בקלות להוציא משכורות, ניהול ספרים ולהיעזר במידע כדי להסיק מסקנות לעסק. הכספרית מקלה עליכם, מרכזת לכם את המידע ועוזרת לכם להתעסק בעיקר- הסקת מסקנות וייעול העסק כך שבסופו של דבר תרוויחו יותר.

כספרית מציעה כאחד ממרכיבי המערכת את הפונקציה של ה״שעון״. הרכיב מאפשר לעובדים לדווח בתחילת משמרת ובסופה כך שהמערכת עוקבת אחר שעות העבודה ומדווחת בשביל העובד על השעות בסוף החודש. המעקב והדיווח עוזרים לכם בכמה דרכים- לקבל תמונה טובה של שעות העבודה של כל עובד, לחסוך מכם את הצורך במעקב אחר השעות וכמובן מסדרת את השעות כך שלא תטעו בחישוב המשכורת בסוף החודש.

כמו שכבר ציינו כספרית היא מערכת לניהול עסקים מודולורית, כלומר ניתנת להתאמה לכל בית עסק. ניתן להתאים את התוכנה לכל צורך בין אם הוספת הפונקציה לניהול מסעדה, הוספת הפונקציה לניהול מלאי ואפילו הוספת המאפיינים הקטנים ביותר שספציפיים רק לעסק שלכם.

התוכנה קלה להתאמה אישית ובעזרת שיחה קצרה לנציגי השירות תוכלו ליצור לעצמכם מערכת אישית ומותאמת לניהול העסק שלכם. בין אם אתם צריכים קופה למסעדה, חנות בגדים או אפילו בעלי מכולת כספרית יודעת להתאים את עצמה אליכם.

דילוג לתוכן