קופה ממוחשבת לעסק

החשיבות בבחירת קופה ממוחשבת לעסק

להבדיל מאותן קופות בעבר שחישבו את העודף ללקוח הרי שכיום בקרה על מלאים, ניהול מועדון לקוחות או הוצאת דוחות מפורטים מהווים את קצה היכולת של קופות ממוחשבות כיום.

למשך קריאה >>

למעשה קופה ממוחשבת לעסק, שנבחרה בהתאם לצרכים ועל פי אפיון נכון של צרכי העסק, תופסת תפקיד של 3 בעלי מקצוע:

המוכרןמנהל המכירותמנהל השיווק

היכולת המיידית לקבל תמונת מצב בכל רגע נתון הביאה את בעלי העסקים כיום לרמת חדשות של יכולת ובקרה, חיתוכים סטטיסטיים מאפשרים להצביע בדיוק על המוצר שיש למכור או להוסיף למלאי, כל בקרת המלאים הפכה להיות יעילה יותר בזכות קופות לעסק אשר מותאמות לצרכים ולבית העסק. למעשה אחד האלמנטים שיעזרו לכם להפוך לעסק בעל עצמאות כלכלית שמנוהל נכון היא על ידי הקופה ממוחשבת לעסק. 

תחום זה עבר תהפוכות רבות בעשרת השנים האחרונות. בתחילה היו אלו קופות רושמות המשולבות במגירה כסף מאובטחת, אשר שימשו כמכונת כתיבה של מספרים בלבד, בהמשך התקדמו הקופות והפכו לקופות רושמות ממוחשבות, וכיום קופה ממוחשבת לעסק, היא הדרך המקובלת והנפוצה לרישום התקבולים וניהול הספרים.

בתי עסק רבים מרכזים את פעילותם הכלכלית באמצעות קופה ממוחשבת חכמה, אשר נוסף על היותה קופה ממוחשבת, היא מסוגלת גם להתממשק למערכות אחרות המשמשות לניהול העסק, מניהול המלאי, ניהול מועדון לקוחות, ועד להתממשקות לתוכנות הנהלת חשבונות במשרד אחורי. התקשורת חייבת להיות אינטרנטית שהיא מהירה יותר וגם מאפשרת תמיכה מרחוק למתן שרות ON LINE.

קניית קופה ממוחשבת היא אחת הרכישות הכי משמעותיות וחשובות עבור כל עסק. קניית קופה ממוחשבת כדאי לעשות בחוכמה, לאחר סקר שוק, בדיקות מעמיקות והבנת הצורך האינדיבידואלי של העסק. עבור קניית קופה ממוחשבת יהיו השלכות והשפעות לטווח ארוך על התנהלות העסק שלכם ועל איכות שרות הלקוחות.

ג'יי פי טרייד מציעה קניית קופה רושמת ממוחשבת לעסקים,  כאשר כל הקופות מיוצרות בטכנולוגיות המתקדמות והאמינות ביותר. מוצרי הדגל של החברה נקראות “כספרית” – קופות רושמות ממוחשבות משולבות "כספרית “ALL IN ONE”  תומכות בכל צורות קבלת התשלום, לרבות קבלת כרטיסי אשראי.

קניית קופות ממוחשבות של המותג המוביל ג’יי. פי. טרייד, תבטיח לכם שימוש יעיל פשוט ומהנה, בנוסף למגוון פונקציות שהקופות מציעות. חברת ג’יי. פי. טרייד מובילה בתחום הטכנולוגיה והבקרה של הקופות הרושמות שהיא מייצרת. אנו מציעים לכם ממשק נוח, ניהול חכם, תפעול פשוט ויעיל, ביצועים מעולים ושרות מקצועי ואדיב. קניית קופות ממוחשבות של “כספרית” יעזרו לכם לנהל מעקב אחר לקוחות, ניהול עובדים, ניהול כספים ועוד. מדובר במותג איכותי מתקדם ומקצועי לכל עסק. גם קניית קופה רושמת וגם קניית קופה רושמת ממוחשבת, תעזור לעסק שלכם לספק מילוי צרכים היקפיים ולקבל תמונה מלאה בזמן אמת, על הלקוחות, על העובדים ועל המצב הכספי בכל רגע נתון. בנוסף, קופות רושמות חכמות מאפשרות ניהול מלאי, הן ממחושבות אך יחד עם זאת, קלות לתפעול, הן מתחברות למשקל ולמחשב והופכות את ניהול העסק להרבה יותר נינוח ומעשי.

יעקב - מנהל j-p-trade קופות רושמות וממוחשבות לעסקים
יעקב פשינסקי

מנכ"ל ובעלים ג'יי. פי טרייד –  זיכיונות בלעדיים לשיווק קופות רושמות מהמתקדמות בעולם.

לייעוץ ותיאום הדגמה >>

קופה לעסק ממוחשבת – קופה מבוססת PC

מסך מתוך קופה ממוחשבת לעסק של JP TRADE במחשב PC

קופה ממוחשבת לעסק היא למעשה קופה רושמת המבוססת על מחשב אישי (PC). אם בקופות רושמות רגילות המטרה העיקרית היא קבלת תשלומים מסוגים שונים והנפקת קבלות ואישורי תשלום, הרי שכאן מדובר על מחשב לכל דבר, הפועל על מערכת ההפעלה "חלונות" (WINDOWS) וניתן לתכנות במגוון רחב של יישומים, שמתאימות לעסקים בעלי אופי שונה.

מטרתה של קופה ממוחשבת לעסק אינה רק קבלת תשלומים, אלא ייעול של עבודת העסק כולו, ולכן קופות לעסקים צריכות לעבור התאמה ספציפית לסוג העסק בו הן פועלות. קופות ממוחשבות המותאמות למסעדות לא יתאימו בהכרח לבתי אופנה, ואילו קופה ממוחשבת לרשתות בעלות סניפים רבים או לרשת תחנות דלק, תהיה שונה לחלוטין באופי פעולתה מאשר קופה ממוחשבת למכוני יופי כושר וספורט (מועדון לקוחות) או לרשתות קמעונאיות, מינימרקטים וכדומה.

קופה ממוחשבת ייעודית – הפתרון המושלם לעסק

למרות שמדובר על מחשב PC אישי ועל מערכת ההפעלה המוכרת "חלונות", לא כל מחשב PC יתאים למלאכה. הדבר נובע משתי סיבות עיקריות – ראשית, קופות רושמות ממוחשבות צריכות לכלול "שפתיים" לקריאת כרטיסי אשראי – מסופון אשראי, מדפסת מיוחדת להדפסת קבלות ושוברי אשראי ויכולת התממשקות למכשירי קצה נוספים, כמו קורא ברקוד או משקל. שנית, כאשר מדובר בקופה ממוחשבת, חשוב לדאוג כי גם ללקוח יופנה צג קטן נוסף (מחויב על פי חוק), אשר יציג לו את פרטי הקניה. קופת מחשב ייעודית הינה למעשה מחשב אישי שמערכת ההפעלה שלו הותאמה במיוחד לשמש כקופה ממוחשבת. בחומרה הוא מכיל מסך מגע מתקדם לקופאי, את השפתיים לקריאת כרטיסים מגנטיים, צג לקוח, מדפסת 80 מ"מ מובנית, את מגירת המזומנים ואת אפשרות החיבור לכל אמצעי הקצה. יש להדגיש כי רצוי מאוד לרכוש את החומרה מספק אחד ולא מספקים ויצרנים שונים שלא יטילו כל אחד מהם את האשמה בזמן תקלה על הספק האחר, כך שהמחיר הזול שהשגת יצא בהפסד.

כאמור שאלת השאלות היא מה בעצם צריך לעשות או יכול לעשות אדם שיש לו רצון לפתוח עסק או שהוא רוצה להיות בעל עצמאות כלכלית משלו ויחד עם זאת להקטין את הסיכויים לכישלון? ראשית כל ישנם כמה יסודות שאם נקפיד עליהם סביר להניח כי הסיכוי להצלחה יגדל או לחילופין הסיכוי לכישלון יקטן:

  • הרעיון – הרעיון לפתיחת עסק חייב להיות או מקורי מאוד או שיכפול של הצלחה קיימת לדוגמה שכפול הינו פתיחת סופרמרקט עם 10 עמדות של קופות רושמות שהינו בעל סיכוי הצלחה גדול יותר מאשר חנות מכולת קטנה, לעומת זאת פתיחת עסק מקורי חדש שנותן מענה על צורך אמיתי ושאין כמוהו יהיה גם הוא בעל סיכויי הצלחה גבוהים.
  • ההכנות – גם אם יש לכם רעיון מושלם ומקורי או שאתם פותחים רשת סניפים עתירת מוצרים ושורות של קופות ממוחשבות שרק ממתינות ללקוחות עדיין תהיו חייבים להתכונן היטב, בין אם זה לקחת הלוואה ראשונית לצורך שכירת המקום או אם אתם מתכננים את האופן בו תנהלו את מלאי המוצרים שלכם, התכנון צריך להיות קפדני ומדויק ותוך כדי ירידה לפרטי פרטים עד לרמת הקופות הממוחשבות, תצורתן ומה מערכת ההפעלה שתרוץ עליהם.
  • היישום – יישום הינו החלק הקריטי בכל העניין, גם אם תכננתם ויש לכם רעיון מדהים עדיין שלב היישום יכול להיות מכשול רציני, המכשולים יכולים להיות בצורת תוספות חשמל לא מתוכננות, אפליקציה לקופות רושמות מתקדמת ויוקרתית יותר או כל דבר אחר שיכול לצוץ בעת ההקמה. חשות לשים לב מה קורה בכל רגע נתון, רק כך תיישמו כהלכה את כל מה שתכננתם.
  • בחירת קופות  – אם ציינו כי הרעיון או היישום וההכנות חשובים הרי שקופות הפכו להיות לב ליבו של העסק, ההקפדה על בחירה נכונה ומתאימה של קופות  שיתנו מענה על הצרכים של העסק שלנו הן דבר שאסור לדלג עליו בשום אופן, מערך הבקרה והניהול כולו מושתתים לא אחת על העובדה שחרתם טוב או לא טוב בקופה שלכם.

חשיבות תוכנה ייעודית עבור קופה לעסקים

תוכנה של קופה ממוחשבת לעסק חייבת להכיל את כל אמצעי התשלום, זיכויים, סיכומים וכו' כמו גם את ניהול העסק, שעון נוכחות לעובדים, מעקב מלאי מתקדמת, ועוד. "כספרית" הקופות הממוחשבות המתקדמות ביותר תוצרת טייוואן (מהחברות המובילות בעולם בתחום החומרה של קופות המחשב). ומקבלת הזיכיון הבלעדי חברת ג'יי. פי. טרייד, מגיעה אליכם עכשיו בדגם מבוסס PC. אם העסק שלכם זקוק לקופה רושמת מתקדמת – נסו את "כספרית" המבוססת חלונות בשפת התכנות החדשה ביותר, והצעידו את העסק שלכם קדימה.  

3 יתרונות בקופה ממוחשבת

מי לא חושב או חולם על הקמת עסק עצמאי, בין אם זו חנות מכולת או מספרה, או אפילו רשת של מסכים לתיקון רכב סביר להניח כי הרבה חשבו על כך או עדיין חושבים. אך לא כל אחד  שיש לו רעיון או רצון להקמת עסק מקים אותו מכיוון שיש לא מעט מעצורים בדרך, ותאמינו לי שהאחרון שבהם הוא המימון.

אחד המכשולים הבעייתיים הוא לנהל את העסק ולא להקים אותו, כי גם אם תיקחו עסק קיים ופעיל עדיין הניהול שלו יכול לקדם או להכשיל. להבדיל מימים עברו כיום הרבה יותר קל לנהל עסק והרבה לא יודעים זאת, אחד מהכלים היעילים ביותר היא למעשה הקופה הממוחשבת. לקופה בעסק יש יתרונות רבים מספור, בין היתרונות הבולטים תוכלו למצוא מערכת לניהול המלאי, בקרה על המכירות ויצירת מעין חליפה מותאמת אישית לעסק שמאפשרת מענה לצורכי העסק בהתאמה מלאה.

היתרונות הבולטים בקופה ממוחשבת לעסקים

כאמור לקופה ממוחשבת יש יתרונות בולטים ומכלול היתרונות מאפשר לבעל העסק ליצור ולייצר יותר, נשאלת השאלה איך בפועל בא הדבר לידי ביטוי?

ובכן הכול מתחיל בקופה ממוחשבת, יש נם לא מעט סוגים של קופות כאלו חלקן משוכללות יותר, חלקן עם ציוד נלווה אולם בסופו של יום מה שבאמת עושה את ההבל הוא התוכנה שמותקנת בקופה, התוכנה למעשה היא הבסיס והיסוד של כל ההתאמה בין העסק לניהול שלו. יש תוכנות מדף שנותנות מענה כללי ויש תוכנות שעושים בהן התאמה אישית לפי סוג העסק, לצורך הדגשת העניין ניקח 2 מספרות למרות העובדה שהעיסוק דומה בדיוק עדיין יתכן שוני באופי ובשיטת העבודה של כל אחת ולכן כאשר בוחרים תוכנה לקופה רושמת יתכן כי יש צורך לבצע התאמות אישיות לכל עסק אפילו אם הוא דומה לאחר. יתרון בולט נוסף לקופה הוא שהיא בעצם תופסת את מרבית תפקידי הניהול המשרדי, אם בעבר היה צורך לרשום קבלות, לחשב עודף ללקוח ואפילו לנהל את מלאי העסק בניירת הרי שכיום הקופה נותנת מענה מקיף לכל אלו, ומעבר לבקרת מלאים ניתן להפיק בלחיצת כפתור דוחות מעודכנים בזמן אמת לגבי כל דבר שמתנהל בעסק, ניתן לדעת מי המוצרים הנמכרים יותר ומי נמכר פחות. כאשר יש בקרה כזו ניתן בהחלט להגיע לתוצאות טובות יותר.

תמיכה מקצועית וזמינה –  בסיס לעסקים מוצלחים

כאשר העסק מתנהל כשורה כל מה שצריך הוא פשוט למכור ולהיות עם כל תשומת הלב בניהול וטיפול בלקוחות אולם לא אחת קורה שיש תקלה בקופה הממוחשבת בעסק? תקלות קורות גם לציוד ולקופות המשוכללות ביותר מסיבות שונות והן עלולות לגרום ל"תקיעת " העסק בכך שנמנעת האפשרות לתת מענה ללקוחות כאן נמדדת גדולתה ויכולתה של קופה ממוחשבת בעסק, ככל שיש לה תמיכה טובה יותר כן העסק יעבוד בצורה חלקה וללא תקלות.

ישנן כמה דרכים להתגבר על תקלות בקופה, ראשית ההמלצה היא להכין קופה ניידת עצמאית שאינה תלויה באחרות, לאחר מכן חשוב לוודא מה הן שעות התמיכה של החברה ממנה רכשתם את הציוד, יתכן כי תעדיפו לקבל תמיכה מרחוק, כאמור קופות ממוחשבות הן מבוססות מחשב לכל דבר ועניין, ומחשב שמחוברת לרשת האינטרנט ניתן להתחבר אליו מרחוק עם תוכנת שליטה , זהו יתרון גדול מכיוון שכך ניתן לחסוך זמן רב בקבלת תמיכה ושירות.

שאלות נפוצות על קופה ממוחשבת לעסק

קופה ממוחשבת היא דרך מצוינת לעסקים לייעל את פעילותם. באמצעות כך שקופה ממוחשבת עוזרת לעסקים לחסוך זמן וכסף על ידי אוטומציה של משימות כמו ניהול מלאי, שירות לקוחות ומעקב אחר מכירות. בנוסף, שימוש במערכת קופה ממוחשבת מאפשר לעסקים לעקוב בקלות אחר הביצועים שלהם ולקבל החלטות מושכלות לגבי העסק שלהם. בעזרת מערכת קופה ממוחשבת, עסקים יכולים לצמצם טעויות אנוש בעסקאות וגם לשפר את חווית הלקוח עם זמני תשלום מהירים יותר.

לייעוץ חינם צרו קשר 054-3366101 ☎️

עם השימוש הגובר בטכנולוגיה, חשוב לקחת בחשבון את הבטיחות של מערכות קופה ממוחשבות. מכיוון שמערכות אלו משמשות לאחסון נתוני לקוחות רגישים, חיוני לוודא שהן מאובטחות ואינן חשופות למתקפות סייבר. אצלנו ב ג’י פי טרייד תקבלו את הקופות הממוחשבות עם הטכנולוגיה ורמת האבטחה הגבוהה ביותר בשוק.

לכל הפרטים וקבלת מידע נוסף 054-3366101 ☎️

כיום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת בשלל תחומים אנו זוכים ליהנות ממגוון ענפים הגדלים ומתפתחים ההופכים לנו, המשתמשים את העולם קל לשימוש , ברור יותר, נגיש יותר וכמובן מהיר יותר.

ההתקדמות בתחום של קופות רושמות שהן קופות ממוחשבות שכיום בעזרתן בעל החנות או בעל העסק יכול לבצע פעולה שפעם הייתה כרוכה ברישומים על גבי רישומים ובנוסף לזה גם חישובים שלקחו זמן גם לבעל העסק או החנות וכמובן גם ללקוח. 

כיום, בזכות אותן קופות רושמות, קופות ממוחשבות או כל קופה ממוחשבת לעסק גדול או קטן, ניתן להשיג את אותם החישובים בהרבה פחות זמן המתנה, מאמצים וכאבי ראש. 

קופה ממוחשבת לעסק שלכם תוכלו לערוך את העסקה ולהנפיק את הקבלה באופן פורמאלי ומסודר באופן פשוט ומהיר והיא בעצם מקנה לבעל העסק או החנות לנהל את העסק כמו שצריך בלי יותר מידי התעסקות סביב הרישומים, סביב החישובים הכרוכים בכל קנייה וקנייה במהלך היום ואכן חוסכת לו גם זמן מהותי וגם מאמץ והשקעה מרובים בכל הלוגיסטיקה של הניירת.

קופה ממוחשבת לעסק לא רק מעניקה לבעל העסק את פתרון החישוב והרישום עלות של כל פרט ופרט הנקנה במהלך היום, אלא היא גם מצוידת בסורקי בר – קוד המעניקים לבעל החנות או העסק לדעת בכל רגע נתון מה נמצא במלאי ומה עוד להתרוקן, בכדי שלא יעשה זאת בעצמו אלא באמצעות שיטה ממוחשבת ויעילה בהרבה יותר. 

בנוסף, ניתן למצוא קופה ממוחשבת לעסק המגיעה יחד עם משקל ממוחשב לפרטי מכירה שאמורים לשקול אותם כדי לחשב את העלות שלהם – דבר יעיל וחיוני לבעלי שווקים של ירקות, פירות, פיצוחים וכל מאכל שהוא שמחשבים את העלות שלו באמצעות שקילה.

בעזרת אותן קופות ממוחשבות , יהיה ניתן להשיג כל אמצעי תשלום כגון – סריקות כרטיסי אשראי מחברות אשראי שונות , סריקות צ'קים למיניהם ובנוסף גם אכסון בטוח של מזומנים. ו

כדי שתהיו בטוחים כי אכן אותה קופה ממוחשבת לעסק שלכן אמינה , כדאי שתבדקו עם החברה ממנה אתם רוכשים או משכירים את אותה הקופה שהיא אכן עומדת בתקנים הנכונים.

דילוג לתוכן